close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חופשה בצפון – באיזה פתרון לינה כדאי לבחור?

מערכת שורשג אדר, תשעה22/02/2015

פתרון חדשני ללינה בזמן נופש בצפון- וילות להשכרה

תגיות:
מלבד הנופים המקסימים שבצפון, השקט והשלווה האופיינית לו וכמובן שלל האטרקציות שבו, אפשר למצוא גם לא מעט וילות בצפון להשכרה המשמשות כפתרון לינה עבור רבים. כל זאת, לצד בתי המלון ואינספור הצימרים, המושכים אליהם נופשים רבים. מהן אפשרויות הלינה שבצפון ומה מציעה כל אחת מהן? על כך, במאמר שלפניכם.

בתי מלון
כיעד המושך אליו רבים, מציע הצפון מגוון של פתרונות לינה. בתי המלון הן אחת האפשרויות המוצעות כיום, ובעיקר באזורים המתויירים ובערים הגדולות. אפשר למצוא לא מעט בתי מלון בטבריה למשל ליד הכנרת, אפשר למצוא בתי מלון באזור נהריה ועכו, שבגליל המערבי, וגם לא מעט בחיפה. ישנם בתי מלון גדולים מאד וישנם בתי מלון קטנים וגם מלונות בוטיק. מלונות בוטיק הם מלונות מעוצבים ומסוגננים מאד, מלונות שכל אחד מהחדרים שבהם מעוצב באופן קצת אחר ועם אווירה שונה. טווח המחירים של לינה במלונות הבוטיק ובמלונות האחרים שבצפון הוא רחב ונקבע בהתאם לפרמטרים שונים, כמו מגוון המתקנים שמוצעים בבית המלון, המיקום שלו, הקרבה שלו לאטרקציות השונות שבאזור ועוד.

צימרים
הצימרים, שנחשבים גם הם לאחד מפתרונות הלינה המבוקשים בצפון, מציעים לנופשים בהם חוויה בלתי רגילה של חופשה. ישנם צימרים יוקרתיים ומיוחדים מאד וגם צימרים פשוטים יותר. ישנם כאלה שנמצאים על פסגה של הר וכאלה שנמצאים לא רחוק מעיר גדולה ומרכזית. הם יכולים להתאים לנופש בחורף וגם לחופשה קצרה בקיץ. הם מיועדים בעיקר לזוגות, המעוניינים בנופש רומנטי ומיוחד ופחות יתאימו למשפחות עם ילדים או לקבוצות גדולות. גם כאן מדובר בטווח מחירים רחב שנקבע בהתאם לסוג הצימרים שבוחרים. ישנם צימרים שמציעים לנופשים בהם גם בריכת שחיה, שמשותפת לכלל הצימרים שבמקום או ג'קוזי פרטי וגם סאונה, שנמצאים בתוך הצימר עצמו.

וילות נופש
בשנים האחרונות הפכו וילות בצפון להשכרה לפתרון לינה מבוקש מאד ובעיקר לכזה המתחרה בהצלחה רבה בבתי המלון ובצימרים. שלא כמו פתרונות לינה אחרים, וילה בצפון להשכרה יכולה להתאים למשפחות וגם לקבוצה של כמה חברים. אפשר להזמין וילה בצפון להשכרה במסגרת סוף שבוע עם החברים הכי קרובים או כחלק מחופשה של כמה משפחות המעוניינות לבלות ביחד. מי שמחפש וילות בצפון להשכרה יוכל למצוא מבחר של וילות באזורים שונים בצפון. ישנן לא מעט כאלו שנמצאות במקומות מבודדים מאד, מקומות מרוחקים וישנן וילות שנמצאות באזורים שוקקי חיים. אחד היתרונות הבולטים שבהזמנת וילה בצפון להשכרה היא האפשרות להוזיל את עלויות החופשה. במקום להזמין כמה חדרים בבית מלון, אפשר להזמין וילה אחת גדולה ולחלוק בהוצאות. בוילה יש חדרים מרוהטים וגם מטבח מאובזר. אפשר לבשל במטבח ולאכול יחד עם החברים או עם בני המשפחה ואפשר גם לבלות בחצר של הוילה, בבריכת השחייה הפרטית שבה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה